תפריט

אחסון משרד

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

pexels-artem-podrez-5025633

אחסון משרד

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

אחסון משרד

אחסון משרד

לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות, חייגו כבר עכשיו :

053-611-0890

לאחסנה דחופה מהיום להיום או מהיום למחר כתבו לנו בוואטסאפ  whatsappעל ידי לחיצה עלהקישור הזה 

 הזמנת אחסנה משרד כולל ביטוח אחריות אריזה ועטיפה של המוצרים

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

מענה בוואטסאפ 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, על תתבישו לכתוב בכל שעה

YouTube video

אחסון משרדים

כמעט ואין עסק המתקיים בלי שירותי משרד, יש עסקים שבסיס העבודה שלהם הוא במשרדים (עורכי דין, רואי חשבון, הייטק ואחרים). עסקים מטבעם עוברים שינויים, לפעמים מצטמצמים, לפעמים מתרחבים ולפעמים לצערנו, גם נסגרים. במצבים כאלו ואחרים עולה צורך לאחסנת המשרדים בצורה כזו שהציוד יישמר בכדי שיהיה ניתן לעשות בו שימוש בעתיד אם בחזרה למשרד או למטרות מכירה והשכרה.

 

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

מחירים

מחירון שירותי אחסנה

900 ש”ח בחודש

מחיר של אחסנה של דירה 3 חדרים

1100 ש”ח בחודש

עלות אחסנה של דירה 4 חדרים

1300 ש”ח לחודש

כמה עולה אחסנה של דירה 5 חדרים

90 ש”ח לכל פריט

אחסון פריטים בודדים – מוצרי חשמל או רהיטים

אחסנה אחסון רהיטים

אחסון חפצים

אחסון בטוח  טלפון

שירותי אחסון

החל מ- 800 ש”ח בחודש

השכרת מכולה לאחסון

החל מ- 800 ש”ח בחודש

אחסנת תכולת דירה

אחסנת דירות

מחיר בטלפון

הובלה ואחסנה

החל מ- 200 ש”ח לחודש

יחידות אחסון

החל מ- 200 ש”ח לחודש

מחסנים קטנים להשכרה

מה כולל אחסון משרדים?

פתרונות אחסון למשרדים כוללים מענה לכל סוגי המשרדים ולכל סוגי הציוד הנמצא בהם, החל ממענה לגודל ועד שיטת האחסון המתאימה בכדי לשמור על איכות התוכן המאוחסן לאורך זמן. ניתן לאחסון ריהוט משרדי, מסמכים וניירת, ציוד משרדי שוטף, מוצרי חשמל משרדיים כמו מכונות צילום, מחשבים, מסכים וכל ציוד אחר המשמש לצרכים משרדיים.

מקרים בהם עולה הצורך לאחסן ציוד, רכוש וריהוט של משרד

ישנן סיבות רבות אפשרויות לצורך באחסון משרדים, לעיתים לתקופה קצרה וזמנית ולעיתים לתקופה ארוכה וממושכת. לדוגמא:

  • משרד נכנס לתקופת שיפוצים וזקוק לאחסון ציוד זמני (חלקי או מלא).
  • מעבר למיקום אחר וצורך זמני לאחסון עד להשלמת תנאי המעבר.
  • עסק שנסגר וטרם החליט מה לעשות בכל הציוד המשרדי שלו.
  • עסק הנכנס לתהליך של הצטמצמות וזקוק לאחסון ציוד עד להתרחבות חדשה.
  • כאשר זקוקים לסוג של מחסן ציוד משרדי לוגיסטי ובבניין הפעילות של המשרדים אין מקום.
  • כאשר צריכים לאחסן ארכיון שכבר עולה על גדותיו ולפנות מקום לעבודה במשרדים.

אחסון תכולת משרד – טיפים חשובים לאיך עושים את זה נכון

טיפ 1 – אריזה נכונה. היכן שניתן מומלץ לפרק חלקי ריהוט בכדי שיהיה ניתן לאחסן אותם בצורה יעילה, לבצע עטיפה מלאה בניילון תוך מתן דגש לפינות ומניעת כניסת אבק, להימנע מהשארת רטיבות על ריהוט שמועבר לאחסון.

טיפ 2 – ציוד רגיש כמו ניירת, מסמכים, מחשבים ומסכים מומלץ לאחסן על מדפים גבוהים ולא על הרצפה.

טיפ 3 – הכנסת הציוד למחסן בצורה מאורגנת בכדי שיהיה ניתן למצוא ציוד שרוצים להוציא במהירות ולהוציאו בצורה נוחה. ניתן להכין סוג של תרשים איפה דברים נמצאים באחסון בכדי שהחיפוש אחר מוצר כזה או אחר יהיה קל יותר.

טיפ 4 – וודאו שמקום האחסון מבצע הדברה על בסיס קבוע וניקיון של המתחם.

טיפ 5 – אם אחסנתם את המשרד לטווח ארוך בקרו בתדירות חודשית במחסן, ראו שהכל בסדר עם הציוד למרות שבדקתם שיש ביטוח ושיש אבטחה.

אחסון משרד

שאלות נפוצות

היכן ניתן למצוא שירותי אחסנת משרדים?

ישנם עסקים רבים המציעים שירותי אחסון משרדים וניתן למצוא אותם ברשת, לצד זאת יש לבדוק היטב על העסק, שיש לו רישיון עיסוק ומה הוא מציע בתחום הביטוח, פיקוח, רמת המחסנים, מיקום, זמינות ונגישות?.

כמה זמן ניתן לאחסן משרד?

כמה זמן שתזדקקו וכמה זמן שתרצו. אחסון תכולת משרד יכול להיות לכמה ימים בודדים לצורכי מעבר או למספר שבועות, חודשים, שנה ויותר. ככל שהאחסון הוא לתקופה ממושכת יותר, המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי יותר. לצד זאת באחסון לטווח ארוך ישנה חשיבות לאופן ביצוע

האריזה, אופן הכנסת הדברים לאחסון ונדרשת כאן חשיבה וסיוע מקצועי.

YouTube video

האם נהוג לאחסן גם צ

יוד משרדי כמו : מהדקים, עטים, חבילות נייר שדכנים ומחוררים?

לרוב מדובר בציוד מתכלה אולם ההחלטה אם לאחסן או לא תלויה בכמה פרמטרים.

משך זמן האחסון – ככל שהאחסון לתקופה קצרה אז בוודאי שכדאי לאחסן.

היקף הציוד – אל מול גודל המחסן שמושכר. ככל שיש מקום אין מניעה לאחסן ציוד מסוג זה ובתום תקופה האחסון לבדוק מה תקין בו ומה לא.

זמינות נדרשת – האם במהלך תקופת האחסון יהיה צורך לגשת לציוד המתכלה? במידה וכן ייתכן שציוד זה ניתן לאחסן במקום בעל זמינות נוחה יותר ממחסן.אחסון משרד

לסיכום

ציוד וריהוט משרדי, במיוחד ציוד אלקטרוני וחשמלי הם גם מוצרים יקרים וגם רגישים, לכן כשעולה הצורך לאחסון שלהם יש לחשוב על פתרון אחסון מתאים. לא מומלץ להניח את הכל בחדר או במחסן של חברים או שכנים או במחסן של בניין ללא פיקוח על רמת הניקיון, על הלחות והטחב.

הפתרון הנכון הוא אחסון הנמצא תחת בקרה של ניקיון, טמפרטורה, אבטחה ושלכם יש אליו נגישות נוחה. אחסון כזה אמנם עולה כסף אך מדובר בציוד של העסק שלכם ששווה להשקיע בו.

 

לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו