הובלות מיכאל ובוריס

הובלות מיכאל ובוריס

אחסון רהיטים

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

pexels-artem-podrez-5025633

אחסון רהיטים

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

אחסון רהיטים

לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות, חייגו כבר עכשיו :

053-611-0890

לאחסנה דחופה מהיום להיום או מהיום למחר כתבו לנו בוואטסאפ  whatsappעל ידי לחיצה עלהקישור הזה 

 הזמנת אחסנה דירה כולל ביטוח אחריות אריזה ועטיפה של המוצרים

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

מענה בוואטסאפ 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, על תתבישו לכתוב בכל שעה

אחסון רהיטים למשרדים

עוברים למשרדים חדשים? מזל טוב! מתרחבים? הגיע הזמן לעבור למשרד חדש הנותן מענה להיקף הפעילות העסקית שלכם. אחסון ריהוט משרדי וארונות משרדיים הינו עסק המצריך אחריות מקצועית כפולה: גם כלפי בעלי הציוד וגם כלפי המוניטין העסקי. איך בוחרים חללי אחסון לריהוט משרדי?

 

מחירים

מחירון שירותי אחסנה

900 ש”ח בחודש

מחיר של אחסנה של דירה 3 חדרים

1100 ש”ח בחודש

עלות אחסנה של דירה 4 חדרים

1300 ש”ח לחודש

כמה עולה אחסנה של דירה 5 חדרים

90 ש”ח לכל פריט

אחסון פריטים בודדים – מוצרי חשמל או רהיטים

אחסנה אחסון רהיטים

אחסון חפצים

אחסון בטוח  טלפון

שירותי אחסון

החל מ- 800 ש”ח בחודש

השכרת מכולה לאחסון

החל מ- 800 ש”ח בחודש

אחסנת תכולת דירה

אחסנת דירות

מחיר בטלפון

הובלה ואחסנה

החל מ- 200 ש”ח לחודש

יחידות אחסון

החל מ- 200 ש”ח לחודש

מחסנים קטנים להשכרה

התרחבות עסקית והשלכותיה

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

כל עסק הינו בעל מספר מחזורי חיים: תחילה נדרש להשקיע רבות בעסק על מנת לראות התפתחות ראשונית. בשלב זה נראה בעיקר גדילה עסקית הבאה לידי ביטוי בהשקעה מרובה ותשואה מעטה. עם זאת, אט אט מחזור הפעילות גדל. בשלב השני מחזור הפעילות מתאזן ובשלב השלישי יש הפחתה בפעילות העסקית ועל הארגון להמציא את עצמו מחדש.

כל בית עסק המתרחב או עובר שיפוץ – מתרחב בשל השקעה בעסק עצמו לאורך זמן כך שהמעבר, ההתרחבות או השיפוץ הם רק ביטוי למה שהתרחש קודם לכן. אם הגיע גם הזמן של העסק שלכם להתרחב, חשוב להשקיע מחשבה במקום אחסון רהיטים ולהיערך מבעוד מועד לקראת המעבר למקום החדש.

שירותי אחסנת רהיטים לעסקים

שירותי אחסנת רהיטים לעסקים מאפשרים לבית העסק ולעובדיו ליהנות מהשקט הזמני המתאפשר הודות למעבר קל ופשוט, או שיפוץ ללא נזק לציוד. במקום לסכן את הציוד בעת המעבר או לגלות שחלק מתכולת המשרד התקלקלה, מחשבים יקרים ניזוקו, מדפסות וכיו”ב – שירותי אחסון ריהוט במקומות וחללים ייעודיים למטרות אלו יחסכו מכם את עוגמת הנפש הכרוכה ברכישה כפולה של ציוד משרדי ו/או בהתמודדות לא נעימה עם המובילים/ המשפצים.

מה כוללים שירותי אחסון ריהוט למשרדים?

שירותי אחסנת רהיטים באופן ייעודי שמטרתם הנגשת הציוד לעסקים העוברים התרחבות ו/או שיפוץ כוללים מספר שירותים ישירים והיקפיים. חשוב לוודא אצל מי אתם מאחסנים את הציוד עוד לפני שסגרתם עסקה:

  1. ביטוח

אחד הגורמים המהותיים ביותר שיש לברר בעת חיפוש שירותי אחסנת רהיטים הוא נושא הביטוח. ביטוח תכולה מפני נזקים, תנאי מזג אוויר לא צפויים, גניבה או שריפה, בלאי הנגרם כתוצאה מהתכולה – כל אלו חייבים להיות חלק מהסעיפים עליהם אתם חותמים בביטוח תכולת מחסן.

זאת, כדי להימנע בשלבים מאוחרים יותר מהצורך להתמודד עם עניינים משפטיים או ציוד שניזוק. הציוד בו נעשה שימוש במשרדים הינו ציוד רגיש ביותר הנמנה על חומרות רגישות. כל חשיפה יתרה למים, חומרים מתאדים או נזילים – כל אלו יכולים להוות סיכון משמעותי לציוד המשרדי, שלא לדבר על הסכנה למאגרי המידע השמורים על גבי הכוננים.

באופן זה גם אם מקבלים על אחסון רהיטים מחיר אטרקטיבי ביותר, עליכם לוודא מה הם תנאי האחסון, האם הם כוללים ביטוח, האם החללים חסומים לחדירת מים, האם יש גישה לזרים לאותם חללים וכיו”ב.

בשל האחריות הרבה הטמונה בשימוש בציוד המשרדי ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לביטוח אחסון רהיטים במחסן ייעודי.

  1. שירות וזמינות

בשל העובדה כי מרבית הציוד המשרדי משמש את עובדי המשרד באופן יומיומי ובמקרים בהם הארגון לא העביר את כל נכסיו הדיגיטליים לענן או לסביבת עבודה היברידית – יהיה צורך בשליפת מידע ונתונים מתוך המאגרים המאוחסנים בציוד המשרדי לסוגיו השונים. בסופו של יום, איש אינו מעוניין “להיתקע” עם לקוח המבקש פרט מסוים ולא מקבל את מבוקשו, או בשל הצורך לגשת למאגר מידע ללא היכולת לשלוף את המידע בקלות.

לפיכך בררו מה מידת הזמינות של שירותי אחסון רהיטים משרדיים, האם אתם יכולים לקבל מענה סביב השעון, בתוך כמה זמן ניתן להוביל את הציוד בחזרה במידה ויהיה בכך צורך ועוד.

  1. פיקוח ובקרה

במקרים בהם שירותי אחסון רהיטים משרדיים מיועד להיות לטווח הארוך, ישנה חשיבות רבה לקיום פיקוח ובקרה. בין אם מדובר במפקח מטעם הארגון עצמו ובין אם מדובר במפקח מטעם נותני השירות – הסיור היומי במקום מבטיח מניעה של גניבה, שריפה או כל נזק אחר העלול להיגרם לציוד בשל היותו מאוחסן.

במקרים מסוימים חברת האחסון מציבה מצלמות אבטחה במקום. מצלמות אבטחה מוצבות בעיקר בחללים ושטחי אחסון גדולים המכילים ציוד יקר ורב ערך. במקרים אלו, גם האבטחה כפולה אבל גם הסכנה כפולה, שכן היקפי הציוד קורצים לגנבים ולפיכך חשוב לאבטח את הציוד במנגנון אבטחה נוסף.

  1. גודל המחסן

כל חברה הינה בעלת היקף פעילות משלה ובהתאם לכך גם הציוד גדל או קטן בהתאם. על מנת להימנע ממצבים של תשלומים גבוהים מדי בשל חלל העולה על צרכי החברה או מהצורך לשכור חלל נוסף בעלות גבוהה יותר בשל ניצול החלל הראשון במלואו – יש למדוד את היקף הציוד המיועד לאחסון מבעוד מועד.

על מנת לקבל את ההיקף ואת הנפח המדויקים של האחסון הנדרש יש לבצע את ההזמנה רק לאחר ריכוז כל הציוד הרלוונטי לאחסון ביחד – כך שניתן יהיה לבצע הערכה ואמדן מדויקים.

  1. שירותים נוספים

חברות המציעות שירותי אחסון רהיטים משרדיים לרוב מעמידות לרשות הלקוח שירותים נלווים: שירותי הובלת רהיטים, שירותי ביטוח תכולה מקיף, שירותים של ניוד הציוד ממקום למקום בעת הצורך, פיקוח ובקרה על הציוד, ניקיון שטחי האחסון ועוד.

עליכם האחריות לברר אילו שירותים נוספים ניתנים במסגרת שירותי אחסון רהיטים והאם התוספת כרוכה במחיר הראשוני. באופן זה תוכלו לחסוך מעצמכם עלויות נלוות בשל שכירת שירותים של גורמים חיצוניים כמו מובילים, מאבטחים, שירותי ביטוח ופיקוח על הציוד ולחסוך את הצורך בבירוקרטיה נוספת, תיאום בין הגורמים השונים ועוד.

הן מעבר למשרדים חדשים והן שיפוץ משרד קיים מצריכים שירותי אחסון ריהוט משרדי וארונות משרדיים. על אלו לעמוד בתנאים המחמירים ביותר כאשר מדובר בציוד של חומרה ותוכנה המכילים מאגרים רגישים ותוכנות, מנויים וכיוצא באלה. באמצעות בחירה נכונה בחברת אחסון ריהוט ציוד משרדי תוכלו להיות שקטים כי הציוד מאוחסן בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו