הובלות מיכאל ובוריס

הובלות מיכאל ובוריס

הובלות ברמת גן

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

pexels-artem-podrez-5025633

הובלות ברמת גן

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

הובלות ברמת גן

 לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות, חייגו כבר עכשיו

053-611-0890

להובלה דחופה מהיום להיום או מהיום למחר כתבו לנו בוואטסאפ  whatsappעל ידי לחיצה עלהקישור הזה 

 הזמנת מוביל ברמת גן כולל ביטוח אחריות אריזה ועטיפה של המוצרים

מענה בוואטסאפ 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, על תתבישו לכתוב בכל שעה

רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בארץ, גם בגלל השכנות עם תל אביב וגם בגלל ההתפתחות המואצת שלה בשני העשורים האחרונים. אנשים רבים עוברים לגור ברמת גן, שהוקמה לפני כמאה שנה כעיר גנים עם אופי כפרי והפכה עם הזמן לעיר מודרנית שחיה בקצב מהיר. בנוסף מתרחשים מעברי דירה רבים בתוך העיר, וכשלוקחים בחשבון גם את החנויות, המשרדים ושאר העסקים שפועלים בה, אפשר להבין מדוע ישנו ביקוש ער לשירותי הובלה ברמת גן. חברת המוביל הקטן מבצעת הובלות ברמת גן מכל הסוגים, עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, כשבכל מקרה השירות מתאפיין ברמה גבוהה ומוצע במחירים משתלמים מאוד.

הובלות ברמת גן
הובלות ברמת גן

התכונות החשובות ביותר של מוביל ברמת גן

כשמדמיינים מובילים ברמת גן, האסוציאציה הראשונה היא בדרך כלל אדם חסון מאוד שמסוגל לסחוב מקרר גדול, קרטונים רבים וכו’. כוח פיזי משמעותי הוא כמובן מרכיב הכרחי בסל התכונות של אנשי חברת הובלה ברמת גן, אבל לא רק: בנוסף נדרשת מיומנות טכנית כדי לפרק רהיטים שאין דרך להעביר אותם בפתחים הרלוונטיים במצבם הנוכחי, וכמובן להרכיב אותם בחזרה אחרי הפריקה. בחלק מהמקרים, ובפרט במסגרת הובלות משרד ברמת גן, מתבצעים פירוקים גם של תשתיות שונות, כך שיש צורך במיומנות טכנית גבוהה במיוחד.

עוד תכונה חשובה על-מנת לספק שירותי הובלה ברמת גן היא יכולת ארגון. תכנון נכון של סדר הפעולות במסגרת העמסת המשאית ופריקתה חוסך זמן יקר, ומאפשר להשלים את ההובלה במהירות. עוד איכות הכרחית היא אדיבות, וכמובן שעל אמינות אסור להתפשר.

 

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

מחירון

מחירים

דירת חדר / סטודיאו ₪600-1200
דירה 2 חדרים ₪ 1000-2000
דירה 3 חדרים ₪ 2000-3000
דירה 4 חדרים ₪ 3000-4000
דירה 5 חדרים ₪ 4000-5000
דירה 6 חדרים ₪ 5000-6000
דירה 7 חדרים ₪ 6000-7000
הובלת בית החל מ- 1500 שח
הובלת משרד 500-800 ₪ לחדר
פנטהאוז ודירות גג החל מ- 3000 שח
וילות החל מ- 2800 שח
יחידות דיור 600-1200 ₪

הובלת דירה ברמת גן במחירים משתלמים במיוחד

מעבר למחויבות למקסימום תועלת לכל לקוח, המוביל הקטן מתחייבת גם לעלות כספית נמוכה. המחיר של הובלות ברמת גן זול גם בזכות היעילות שבה אנחנו מתנהלים, וגם בגלל שאנחנו מכוונים להצלחה בטווח הארוך ומבינים שלשם כך חשוב לייצר אצל כל הלקוחות מקסימום שביעות רצון, כולל בהיבט הכספי. מחיר הובלות דירה ברמת גן נקבע בעיקר בהתאם לכמות הפריטים שתרצו להעביר ובפרט הרהיטים, מכשירי החשמל, חפצים גדולים וכבדים אחרים (שטיחים, שולחן סנוקר, פסנתר, מערכת תופים) ומספר הקרטונים.

שיקול נוסף בקביעת מחירי הובלות ברמת גן הוא מידת המורכבות של ההעמסה והפריקה. אם למשל ההובלה יוצאת מבניין ישן שאין בו מעלית והדירה ממוקמת בקומה השלישית, המחיר יהיה מעט גבוה יותר בהשוואה להובלה שיוצאת מקומת קרקע. במקרים שבהם יש צורך בעזרת מנוף לביצוע הובלות ברמת גן מחיר שירות זה נקבע בנפרד על סמך מספר שעות העבודה של המנוף. הניסיון הרב שלנו בביצוע הובלה עם מנוף ברמת גן מבטיח מקסימום יעילות ומינימום זמן, ולכן התוספת למחיר תהיה נמוכה.

מחיר הובלה ברמת גן מושפע גם מהמועד המדויק שבו נדרש השירות. בחורף המחירים נמוכים יותר מאשר בקיץ, ולמעשה כבר אחרי חגי תשרי המחירים בשוק מתחילים לרדת. בימים הראשונים של כל אחד מחודשי השנה יש ביקוש רב יחסית לשירותי הובלות ברמת גן (בהשוואה לאמצע החודש) והמחירים עשויים להיות מעט גבוהים יותר.

YouTube video

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

יש משהו מיוחד ברמת גן שלא תמיד קל להסביר. העיר הגדולה הזו שכמעט תמיד עולה באותה נשימה עם תל אביב, זוכה לאזורים מסחריים, מקומות בילוי ואלפי מקומות עבודה משל עצמה, וזה מסביר מדוע הביקוש לגור בה הוא מהגבוהים בארץ. גם חברת הובלות ברמת גן לא תהיה לכם בעיה למצוא, אך השאלה היא האם אתם תמצאו את החברה הנכונה שתספק את כל צרכיכם במחירים משתלמים, במקצועיות ובאמינות.

YouTube video

הובלות מיכאל ובוריס גם להובלות ברמת גן

אנו בהובלות מיכאל ובוריס מספקים שירות בכל רחבי הארץ. מדן ועד אילת, מירושלים ועד מישור החוף, אתם יכולים להיות רגועים כשצוות מקצועי כמו שלנו תופס פיקוד. הובלות ברמת גן מעולם לא היו ולא יהיו פשוטות יותר וזה הזמן שלכם לבחור נכון. צוות מנוסה שפעול שנים רבות בתחום תמיד יידע כיצד להתמודד עם כל תרחיש וגם אירועים בלתי מתוכננים שאתכם יכולים להלחיץ, עד שנסביר לכם שאין מקום לדאגה. הובלת דירה ברמת גן בזהירות ובבטיחות עם אחריות מלאה זה לא חלום, אלא מה שאנו מציעים למגוון רחב של לקוחות כבר שנים רבות, וההמלצות מדברות בעד עצמן.

YouTube video

מהובלות קטנות ועד הובלת משרדים ברמת גן

  • השירותים שאנו מציעים לכם ברמת גן והסביבה מספקים את רצונותיהם של כל סוגי הלקוחות. בין אם אתם סטודנטים שלומדים באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטת בר אילן או במכללה אחרת באזור, ובין אם אתם אנשי עסקים בעלי משרד מצליח שהגיע הזמן לעבור לאזור אחר ברמת גן או לתל אביב, אתם יכולים לפנות אלינו ותקבלו שירות מלא.
  • הובלת משרדים ברמת גן היא אחת מסוגי ההובלות הכי נפוצות שיש לא רק בעיר אלא בכל גוש דן. מדובר באזור הכי מפותח בארץ עם בניינים גבוהים שמגיעים ליותר מ-40 ו-50 קומות. איך מעלים רהיטים עד לשם? עם צוות מקצועי וזהיר שמכיר את העבודה היטב, תבינו שהובלת משרד ברמת גן זו לא משימה כל כך קשה ומסובכת.
  • עוברים לרמת גן לקראת שנת הלימודים? זה בדיוק הזמן לפנות אלינו בהובלות מיכאל ובוריס. הובלות קטנות בזול זה אנחנו, ואם אתם רוצים הובלה קטנה וחסכונית אתם יודעים כבר מה הכתובת. לא מעט סטודנטים כבר הבינו שעם שירות אמין כמו שאנו מציעים לא תהיה להם בעיה להעביר מספר קטן של פריטים או אפילו פריט בודד ולא לצאת בעלויות גבוהות, ועוד בלי פשרות על המקצועיות והאיכות!

הובלה קטנה

מומחים למקומות צפופים

אם יש משהו שבמאפיין הובלת דירות ברמת גן זה המתאר הצפוף של העיר. עיר כל כך עמוסה וצפופה עם סמטאות רבות שמקשות מאוד על משאיות להיכנס, לא תמיד יהיו כל כך פשוטות להובלה. אם תבחרו בנו, תבינו שאם יש מספיק ניסיון בשעות ההובלה הנכונות ובכלי הרכב המתאימים, שום דבר לא יהיה מכשול.

פנו אלינו עוד היום כי אנחנו בהובלות מיכאל ובוריס תמיד כאן לשירותכם, גם בהובלה ברמת גן!

 

YouTube video

הובלות מרמת גן לכל קצוות הארץ

אנחנו מבצעים גם הובלות בתוך רמת גן וגם ממנה ליעדים בכל רחבי הארץ. ההיכרות הטובה שלנו עם כל חלקי ישראל מבטיחה תכנון אופטימלי גם של הנסיעה מרמת גן אל היעד, ולכן הגעה מהירה ככל האפשר – לכל מקום. כך לדוגמה אם עבור הובלה ברמת גן באר שבע היא היעד, ניסע דרך כביש 6. דרך נוספת למנוע עיכובים מיותרים עבור שירותים כמו הובלה חיפה רמת גן או הובלה ירושלים רמת גן היא לתזמן את הנסיעה לשעות שבהן הכבישים הרלוונטיים פחות עמוסים.

מחירון

מחירים

מקרר 200 – 400 ש”ח
תנור גז משולב
תנור בילד אין
150 – 350 ש”ח
מדיח כלים 200 – 400 ש”ח
מייבשי כביסה 200 – 400 ש”ח
מכונת כביסה פתח עליון 400- 150 ש”ח
מזגן 400 -150 ש”ח
טלוויזיה פלזמה, LCD, טלוויזיה מרובעת ישנה וכבדה 100 – 300 ש”ח
פסנתר כנף, פסנתר קיר 1200 – 400 ש”ח
מכונת תפירה, עם שולחן עבודה 250 – 150 ש”ח
שולחן מטבח, מחשב, כתיבה, עבודה,
זכוכית, קפה, סלוני קטן, פינת אוכל, שולחן גינה
150 -350 ש”ח
כוורת, כוננית מדפים פתוחה 150 -350 ש”ח
קונסולה/כוננית 250 – 150 ש”ח
כורסת טלוויזיה ריקליינר 250 – 350 ש”ח
סלון – ספת 1+2+3 250 – 550 ש”ח
מערכת ישיבה פינתית, ספת רייש 400 – 250 ש”ח
מיטת פוטון, ספר, ספפה-מיתת נוער,
ספה נפתחת למיטה, מיטת יחיד+ ארגז מצעים
200 – 650 ש”ח
מיטה זוגית עם ארגז מצעים, בסיס מיטה מעץ 150 – 500 ש”ח
מזרון יחיד, זוגי 150 – 300 ש”ח
שידה ליד המיטה,שידת מגירות 150 -300 ש”ח
קונסולה, קומודה עם מראה 200 ש”ח
ארון 2 דלתות הזזה, ארון 4-6 דלתות 250 -650 ש”ח
שידת החתלה 200 ש”ח
ספריה 250 ש”ח
ויטרינה זכוכית צרה, כמה דלתות 200 ש”ח
מתקן נעליים, ארון נעליים עם מספר דלתות 100 ש”ח
אקווריום בנפח 50-700 ליטר 200 – 650 ש”ח
מראה 150 – 350 ש”ח
קרטונים וארגזים, תיקים ושקיות
תלוי בכמות – פרטים בטלפון
50 -750 ש”ח
מכשיר כושר, הליכון, מסלול ריצה, מולטי טריינר, אופני כושר, משקולות 150 – 350 ש”ח
טניס שולחן, פינג פונג 250 – 600 ש”ח
טרמפולינה קטנה 100 – 450 ש”ח
טוסטוס,אופניים לילדים, אופנוע, קטנוע, טרקטורון. 100 -350 ש”ח
כורסאות גינה, מיטת שיזוף,ספת גינה, כיסא פלסטיק,
נדנדה לגינה, מנגל גז
120 – 350 ש”ח
כדים ועציצים
תלוי בגודל ובכמת פרטים בטלפון
150 -350 ש”ח
ארונית מגירות, ארון משרדי 6 דלתות,ארון אכסון 150 ש”ח
כיסא משרדי, תיקיות, ארון מגירות, ארון משרדי/מתכת
מתקן מים, מדפסת, מחשב
150 – 550 ש”ח
כספת/ כספות
תלוי בכמות בגודל במשקל ובמורכבות
500 -1500 ש”ח

חברת הובלות ברמת גן שמספקת שירות גם בדחיפות ובכל שעה

אם אתם צריכים הובלה דחופה רמת גן, אנחנו הכתובת עבורכם. גם אם נוצר צורך בהול בשעות אחר הצהריים או הערב, ואפילו בסופי שבוע, נוכל להגיע אליכם תוך זמן קצר ולהציל אתכם. המוביל הקטן מבצעת הובלות ברמת גן 24 שעות ביממה – גם עבור מי שזקוק לשירות מהרגע להרגע, וגם כשמראש ההעדפה היא לעבור דירה בשעות לא שגרתיות כדי לא להפסיד יום עבודה או יום לימודים. גם הובלות משרדים ברמת גן מתבצעות במקרים רבים בשעות הערב או בסופי שבוע כדי לצמצם את פרק הזמן שבו המשרד מושבת.

המלצה על הובלה לסטודנטים:

YouTube video

חברת הובלות מומלצת ברמת גן – גם למשימות מיוחדות

אנחנו מצטיינים לא “רק” בשירותים נפוצים כמו הובלת משרדים ברמת גן, הובלות דירות ברמת גן וכו’, אלא גם במשימות מיוחדות – למשל הובלת פסנתרים רמת גן, הובלת שולחן סנוקר מקצועי, הובלת משטחים, הובלות אקווריום רמת גן ועוד ועוד. במקרים אלה באה לידי ביטוי המיומנות שלנו בביצוע הובלות עם מנוף ברמת גן ובעיקר היכולת למצוא את הפתרון היעיל ביותר לכל צורך, גם כשישנם אילוצים שונים בשטח. כל שירות כזה ניתן באחריות מלאה, כך שלא תצטרכו לדאוג.

הובלה והרכבת ארונות

שירות משולב של הובלה ואחסון תכולה

אנחנו מובילים דירות ברמת גן גם למקומות שמציעים שירותי אחסון, לטווח קצר או לטווח ארוך. באופן דומה תוכלו לקבל מאיתנו שירות הובלת משרד ברמת גן משולב עם אחסון – במחיר נוח במיוחד. שירות זה מתאים מאוד למי שקנה בית אבל עדיין לא יכול להיכנס אליו ולכן זקוק לפתרון לתקופת הביניים לכל הרכוש, וכך גם כשהמשרד הנוכחי חייב להתפנות ועדיין אי אפשר לעבור לכתובת חדשה. שיתוף הפעולה שלנו הוא עם שירותי אחסנה ברמת גן בסטנדרטים גבוהים בדיוק כמו רמת השירות שלנו, הן מבחינת התנאים שבהם יישמר הרכוש והן מבחינת האבטחה במקום.

המלצה על הובלת ארון:

YouTube video

הובלות קטנות ברמת גן – רק עם מקצוענים

במקרים שבהם רוצים להעביר פריט בודד – למשל הובלה של מכונת כביסה ברמת גן, הובלות ספות ברמת גן, שידה, שולחן, מזרון וכו’ – יש לפעמים מחשבה שאפשר לעשות זאת באופן עצמאי. כשאפשר למצוא מוביל זול ברמת גן לביצוע המשימה, ממש לא כדאי להסתכן ולוותר על שירות מקצועי. סיכון אחד הוא שתוך כדי הובלת ארון ברמת גן תבצעו תנועה לא נכונה שתגרום לכאבי גב משמעותיים לתקופה ארוכה ואולי אפילו תשבית אתכם. סיכון נוסף הוא נזק לרכב שלא מותאם ספציפית להעברת פריטים גדולים, וגם הרהיט עצמו עלול להיפגע כשלמשל מתבצעת הובלת מיטה מרמת גן לגבעתיים בלי לקחת בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים כפי שעושים מובילים מנוסים. אנחנו גובים עבור הובלות קטנות ברמת גן מחיר של החל מ-180 ש”ח, ובכל מקרה תקבלו מאיתנו הצעה משתלמת במיוחד.

מובילים מומלצים

לארוז את כל התכולה במינימום זמן טרחה

לקראת הובלת דירות ברמת גן המטלה התובענית ביותר היא אריזה. מומלץ לבצע מיון יסודי של תכולת הבית כדי לא לארוז מה שאין בו צורך אמיתי (אפשר לנסות למכור, לתרום וכשמדובר בחפצים שכבר אין בהם שום תועלת – להשליך לאשפה או למתקן מחזור). עוד אופציה היא להזמין שירות משולב של הובלה ואריזה, וכך גם לחסוך זמן וגם להבטיח אריזה מקצועית במיוחד, ובפרט לחפצים השבירים. חשוב לציין שגם כשמחפשים הובלה זולה ברמת גן ניתן לצרף לשירות אריזה בלי לייקר את העלות יתר על המידה – וכמובן שזמן הוא משאב שווה ערך לכסף, כך שמדובר בחיסכון של ממש.

מחירון הובלות ברמת גן

מחירים

הובלה של קניות, שקיות, מוצרים ורהיטים
קניון “עזריאלי אילון” (דרך אבא הלל 301), קניון ביאליק (ביאליק 76), קניון עופר מרום (חיים לנדאו 7)
150 ש”ח
הובלה של משטחים וסחורות מאזור תעשייה רמת גן
הובלת עסקים וחניות, סחורה לעסק
100 – 300 ש”ח
הובלת רהיטים
מאיקאה דרך יצחק רבין 1, פתח תקווה
החל מ-150 ש”ח
הובלת דירה מרמת גן לירושלים
המרחק המשוער הוא 65 קילומטר
יציאה משכונה כפר אז”ר דרך כביש 1 וכביש 443
זמן הנסיעה הוא כשעה ו 10 דקות לא כולל פריקה והמסה של תכולת הדירה
כמו כן בשעות העומס והפקקים זמן הנסיעה יכול להתארך
400 – 750 ש”ח
הובלה מרמת גן לפתח תקווה
המרחק המשוער הוא 10 קילומטר יציאה משכונה מרכז העיר
דרך כביש 471
זמן הנסיעה הוא כ 30 דקות לא כולל פריקה והמסה של תכולת הדירה
כמו כן בשעות העומס והפקקים זמן הנסיעה יכול להתארך
350 – 800 ש”ח
הובלה מרמת גן לאופקים מחיר הוגן
המרחק המשוער הוא 110 קילומטר יוצאים משכונה מרום נווה
דרך כביש 6 וכביש 264
זמן הנסיעה הוא כשעה ו 20 דקות, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
300 – 700 ש”ח
הובלה מרמת גן לאילת מחיר זול
המרחק המשוער הוא 350 קילומטר יציאה משכונה נווה יהושע
דרך כביש 90 וכביש 40
זמן הנסיעה הוא כארבע שעות, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
600-3500 ש”ח
הובלה מרמת גן לחיפה מחיר טוב
המרחק המשוער הוא 100 קילומטר יציאה משכונה הבילויים
דרך כביש 6 וכביש 2
זמן הנסיעה הוא כשעה ו 10 דקות, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
500 -3600 ש”ח
הובלה מרמת גן לנתניה
המרחק המשוער הוא 40 קילומטר יצאים משכונה נחלת גנים
דרך כביש 20 וכביש 2
זמן הנסיעה הוא כ 50 דקות, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
700 -3900 ש”ח
הובלה מרמת גן לתל אביב
המרחק המשוער הוא 10 קילומטר מוצא משכונה קריית בורכוב
דרך כביש 481
זמן הנסיעה הוא כ 25 דקות, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
500- 3100 ש”ח
הובלה מרמת גן לשדרות
המרחק המשוער הוא 80 קילומטר מוצא משכונה קריית קריניצי
דרך כביש 4, כביש 6 וכביש 334
זמן הנסיעה הוא כשעה ו 10 דקות, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
350 – 2700 ש”ח
הובלה מרמת גן לאשקלון
המרחק המשוער הוא 60 קילומטר מוצא משכונה רמת אפעל
דרך כביש 4, כביש 20 וכביש 6
זמן הנסיעה הוא כשעה, לא כולל פריקה והמסה של המוצרים או תכולת הדירה
650 – 2350 ש”ח


לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו