הובלות מיכאל ובוריס

הובלות מיכאל ובוריס

הובלת משרדים בפתח תקווה

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

pexels-artem-podrez-5025633

הובלת משרדים בפתח תקווה

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

הובלת משרדים בפתח תקווה

הובלת משרדים בפתח תקווה

העיר פתח תקווה היא המרכז העסקי הגדול ביותר בישראל ומתקיימים בתוכה מגוון רחב של עסקים שמצד אחד נותנים שירות ללקוחות אך בעצמם הם גם לקוחות של עסקים אחרים. אחד העסקים שנותן שירות לעסקים הוא הובלות.

בעיר פתח תקווה יש כמות גדולה מאד של חברות הובלת משרדים ואם אתם צריכים להעביר את המשרד או המשרדים שלכם אנחנו כאן בכדי לתת לכם הכוונה ועזרה איך לתכנן ולבחור.

על חשיבות בחירת המועד הנכון להובלת משרד בפתח תקווה

נהוג לומר על פתח תקווה שהיא עיר ללא הפסקה ואם זאת עדיין יש מועדים ושעות שעדיף לבצע בהם את הובלת המשרד או המשרדים בכדי לחסוך זמן עמידה בפקקים ובתנועה, להקל את אזור ההעלאה וההורדה של התכולה, לצמצם היווצרות תקלות בלתי מתכוננות במהלך יום עסקים עמוס וכמובן לצמצם הפסד שעות עבודה ומתן שירות ללקוחות.

בתהליך בחירת חברת ההובלה בררו האם החברה גמישה לבצע הובלה בשעות הערב כאשר העומסים בכבישים פחתו והמשרד בשעות הסגירה שלו. בררו, האם ניתן לבצע את ההובלה ביום שישי שנחשב נוח יותר מבחינת תנועה ושירותי משרד (מרבית המשרדים סגורים).

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

על חשיבות תכנון אריזה, פריקה והרכבה

משרדים בשונה מבתים או דירות שמעבירים מצריכים הרבה יותר מודעות לאריזה ופירוק. למשל, במשרדים יש יותר מחשבים וציוד אלקטרוני (אם כי במידה ומדובר בהעברת משרד אחד או שניים אז זה דומה יותר להעברת דירה). למשל, נדרשים אנשי מקצוע לפרק כמות גדולה של שולחנות, מדפים וארונות ובשונה מדירה פרטית בה לרוב הבעלים מבצע את פירוק הריהוט. בתהליך תכנון ההובלה יש לחשב את משך זמן הפירוק ואת זמן ההרכבה מחדש.

אריזת ניירת, קלסרים, ארכיון מצריכה תכנון מי ייעשה זאת?. הנטייה הראשונית והמועדפת תהייה להסתייע בעובדי המשרד שידעו לארוז את זה בצורה שיהיה קל אחר כך להחזיר למקומות הנכונים. במידה וזה לא אפשרי אז חברת ההובלה יכולה לעשות זאת, במקרה זה מומלץ שיהיה עובד משרד שינחה ויוודא את האריזה.

על בחירת חברת הובלות משרד בפתח תקווה אל מול הרבה אפשרויות

אנו מציעים להתמקד בשיטת המשולש כבסיס לבחירת חברת ההובלות ולאחר הבחירה לחדד ולהתאים את הצרכים.

קודקוד 1- סקר שוק, פנו ל 2-3 חברות וקבלו הצעות מחיר מפורטות לאותם תנאים ומאפיינים שתגדירו. כאמור, לאחר הבחירה תוכלו לדייק את הדברים.

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

קודקוד 2 – פניות ומוכנות חברת ההובלות לשלוח נציג לראות את המשרדים ולבצע ההערכה של התכולה, הזמן, הפירוק וכמובן המחיר. לחלופין מוכנות לבצע הערכה על בסיס צילומי וידיאו ופירוט הצעת המחיר בהתאם.

קודקוד 3 – סוג הביטוח המוצע ברמת הבסיס ואפשרויות הרחבת הביטוח. אל תוותרו על עניין הביטוח במיוחד עם תכולת המשרד שלכם כולל ציוד יק. חשוב לוודא כי ההובלה מקצועית אך גם מבוטחת ברמה הנדרשת.

שאלות נפוצות

אילו פעולות מקדימות מומלץ לעשות במיקום החדש טרם הובלות משרדים בפתח תקווה?

תאמו וודאו כי כל סוגיית התקשורת הקווית, האלחוטית והאינטרנט מחוברים וזמינים. יהיה נוח יותר לבצע העמדה והרכבה של התכולה במשרד החדש שכל התקשורת עובדת. עוד מומלץ לוודא כי, כל שקעי החשמל תקינים בכדי לחסוך המתנה לחשמלאי שיעכב את החזרה לשגרה של מתן שירות ופעילות משרדית.

האם גם בהעברת משרד אחד או שתיים מומלץ לחפש חברת הובלות מתמחה במשרדים?

תלוי מהו סוג המשרד?. אם מדובר בשני משרדים של חברת בתחום התקשורת ויש ציוד אלקטרוני רגיש, מומלץ להעסיק חברת הובלות המתמחה בתחום הובלת משרדים מסוג זה. אם מדובר במשרד יותר סטנדרטי, מחשב ומסך, טלפון, שולחנות, מדפים, ארונות, מקרר, מיקרו וכדומה אזי יש פחות חשיבות לחברת הובלות המתמחה במשרדים.

האם ניתן לבצע הובלת משרד פתח תקווהי בשבת?

למרות התחושה הכללית שפתח תקווה היא עיר חילונית, על פי החוק יום השבת אינו יום עבודה ועל עבודה ביום כזה יש לתגמל את העובד בשכר עבודה גבוה יותר (לעיתים כפול מהשכר הרגיל). יש חברות שמבצעות הובלה ביום שבת בעקבות הנוחות הכללית של יום שבו אין עומס אך העלות תהיה גבוהה יותר עבור הלקוח.

 

 

 

לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו