הובלת משרד בזול ועם המלצות
העולם מנוהל במשרדים והעסקים המתנהלים דרך משרדים נמצאים כל הזמן בתהליכי גדילה או הצטמצמות וגם לצערנו למצב של סגירה. בכל אחד מהממצבים הללו כנראה שהובלת משרדים תהיה מצרך נחוץ.
אם זה לצורך העברת המשרדים למבנה עם יותר חדרים או למבנה מצומצם יותר בכדי לחסוך עלויות, אם זה עסק שנסגר והמשרד עובר לאחסון עד להחלטה מה לעשות עם התכולה.
כל אחד מהמצבים הללו זקוק להכוונה כיצד לבצע את ההובלה בצורה הטובה ביותר?.
למה הובלת משרדים בבאר שבע?
באר שבע כבירת הנגב, כמרכז תרבותי, דתי, חברתי ועסקי וכעיר מטרופולין לכל הדרום יחד עם כלל תושביה כוללת בתוכה אלפי עסקים שלכולם יש משרד או משרדים והצורך למעבר משרדים הוא על בסיס יומי.
כאשר עולה הצורך בהעברת משרדים עולות שאלות, איזה חברה לבחור (האם חברה מקומית או חברה ארצית)?, איך מבצעים את המעבר תוך כדי צמצום רמת הפגיעה בעבודה? ועוד שאלות.
סוגיות מקדימות לתכנון בהובלת משרד בבאר שבע
היערכות להעברת משרד ממקום אחד למקום שני מצריכה תוכנית עבודה, מומלץ לעשות את התכנון יחד עם נציג מחברת ההובלות שבחרתם, כאשר הנושאים המרכזיים שצריכים לקבל תשומת לב ומענה בתכנון ההובלה והמעבר הם :
- היקף התכולה – סוגייה זו של הערכת כמות התכולה שתועבר יכולה וצריכה להתבצע על ידי נציג חברת ההובלות שמגיע לראות את המשרדים שעוברים. בהתאם לזה הוא יוכל להכין הצעת מחיר המתחשבת במספר המשאיות הנדרש, כמות עובדים וזמן.
- פירוק, אריזה והרכבה – גם אם החלטתם שכל העובדים יתגייסו יחדיו למאמץ האריזה, עדיין עומד הצורך בפירוק של ריהוט (כסאות מסוימים, שולחנות, ארונות, דלפקים, מדפים), כל אלו מצריכים פירוק בכדי שיהיה ניתן להוביל אותם בבטחה. לביצוע הפירוק יש צורך בכלי עבודה ובמיומנות שתאפשר לאחר מכן להרכיב הכל חזרה ובצורה תקינה. מרבית חברות ההובלה מציעות גם שירות של פירוק והרכבה.
- מועד ההעברה – השאיפה של כל עסק היא שהעברת המשרד תפגע כמה שפחות בעבודה השוטפת, במענה ללקוחות ובכלל בצרכים העסקיים. לשם כך מומלץ לברר מועדים פחות קונבנציונליים, למשל, שעות ערב או סוף שבוע.
- ביטוח – מהו הביטוח מטעם חברה ההובלה? האם הוא מספק את הצרכים של אופי התכולה של העסק או שאולי יש צורך להרחיב את הביטוח?.
בחירת חברת הובלות משרד בבאר שבע
אם אתם עסק בבאר שבע שצריך לעבור למקום אחר, ההיגיון הוא לחפש ולבחור חברת הובלות ירושלמית, מקומית. היתרונות בחברה מקומית ברורים: מחיר נמוך יותר, היכרות עם התנועה והמרחב העירוני, זמינות שעות עבודה חריגות גבוהות יותר.
קריטריונים הקובעים עלות הובלת משרדים בבאר שבע
- סוג הריהוט – כבד, האם ניתן לפירוק?
- מוצרי חשמל – כמה ואיזה סוגים (יש הבדל בין מקרר, מקפיא לבין מיקרוגל, לבין יחידות מזגנים)?.
- אזור העמסה ופריקה – האם יש מעלית ואיזה גודל? האם יש צורך להשתמש במדרגות?, האם יש פרוזדורים צרים?, מה המרחק בין המשרדים לגישה למשאית ההובלה?.
- פירוק, אריזה והרכבה – במידה וחברת ההובלה מבצעת את החלק הזה, מה וכמה היקף הפירוק?, מה סגנון האריזה הנדרש?
שאלות נפוצות?
מה עושים אם ישנו ציוד במשרדים הישנים שלא צריכים במשרדים החדשים?
ככלל לא נהוג להשאיר תכולה של משרד במקום שעוזבים, זה כנראה גם דרישה של חוזה השכירות הקודם. על כו יש כמה אפשרויות למענה לציוד שכזה, לפרסם אותו למכירה או לתת כתרומה לעמותות ללא מטרות רווח, לזרוק למחזור ולזבל, להעביר לאחסון. לא מקובל “להפתיע” את המובילים ולהגיד להם ביום ההובלה, “תעמיסו גם את זה ותעברו ותזרקו בנקודת מחזור”.
מה נהוג לגבי מתן טיפ למובילים?
מתן טיפ הוא אמירה של הלקוח לנותן השירות, “אני מרוצה ממה שעשית, עשית יותר ממה שציפיתי, תודה על ההשקעה הנוספת והאכפתיות”. עובדים בחברת הובלות מתוגמלים בשכר עבודה וזו אינה עבודה מבוססת טיפים.
על כן, טיפ הוא יותר ברמת נהוג ופחות ברמת החובה. ניתן לברר מראש עם בעל החברה מה הציפייה של העובדים?, ניתן להחליט בסיום יום ההובלה האם אכן ראוי לתת טיפ לאור העבודה שנעשתה.
מה קורה אם במהלך האריזה מתברר שיש יותר קרטונים ממה שהערכנו מול חברת ההובלה?
במקרה כזה, במידה ומדובר ביותר מ 3-5 קרטונים, תצטרכו לשלם על הקרטונים הנוספים. מרבית חברות ההובלה לא יתקטנו איתכם על מספר ארגזים בודדים.