תקנון ותנאי שימוש ואחריות – הובלות מיכאל ובוריס
מסמך זה מהווה את התקנון, תנאי השימוש ותנאי האחריות של חברת "הובלות מיכאל ובוריס" (להלן: "החברה"). אנא קראו מסמך זה בעיון טרם הזמנת שירותי החברה, שכן הזמנת השירות מהווה הסכמה מצדכם לכל התנאים המפורטים להלן.
1. מבוא והגדרות
"החברה" או "המוביל" – חברת הובלות מיכאל ובוריס, בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההובלות.
"הלקוח" – האדם או הגוף המשפטי המזמין את שירותי ההובלה מהחברה.
"ההובלה" – שירותי העברת מטען ממקום למקום, כולל שירותים נלווים כגון אריזה, פירוק והרכבה.
"המטען" – כל פריט, מוצר, ריהוט או חפץ המיועד להובלה במסגרת הסכם ההובלה.
"הזמנה" – הסכם בין הלקוח לחברה למתן שירותי הובלה, בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
"ביטוח" – כיסוי ביטוחי למטען בהתאם לתנאי הפוליסה של החברה.
2. תיאור השירותים
החברה מספקת מגוון רחב של שירותי הובלה מקצועיים, המותאמים לצרכי הלקוח ובהתאם לדרישות החוק. שירותי החברה כוללים:
2.1 הובלת דירות ובתים
הובלת תכולת דירות ובתים פרטיים, החל מדירות סטודיו ועד בתים פרטיים גדולים. השירות כולל העמסה, הובלה ופריקה של כל תכולת הדירה, תוך שימת דגש על שמירה על פריטים עדינים ושבירים.
2.2 הובלת משרדים ועסקים
הובלת ציוד משרדי, ריהוט, מחשבים, ארכיונים וציוד מקצועי, מותאמת לצרכי העסק והמשרד. החברה מתמחה בהובלות עסקיות המאפשרות המשך פעילות שוטפת של העסק תוך מינימום הפרעה.
2.3 הובלת פריטים בודדים
הובלת פריטים בודדים וייחודיים כגון פסנתרים, כספות, יצירות אמנות, מקררים, מכונות כביסה, וריהוט גדול אחר. החברה מצוידת באביזרים מיוחדים להובלת פריטים אלה בבטחה.
2.4 שירותים נלווים
החברה מספקת שירותים נלווים הכוללים:
-
אריזה מקצועית של פריטים ומטען
-
פירוק והרכבה של ריהוט
-
שירותי מנוף להעברת מטען בין קומות
-
אחסון זמני של מטען לפי הצורך
-
ביטוח מלא למטען בזמן ההובלה
3. הזמנת שירות והתחייבויות
3.1 אופן הזמנת השירות
הזמנת שירותי הובלה תתבצע באחת מהדרכים הבאות:
-
פנייה טלפונית למשרדי החברה
-
מילוי טופס באתר האינטרנט של החברה
-
הגעה פיזית למשרדי החברה
בעת ההזמנה, יידרש הלקוח למסור פרטים מדויקים אודות ההובלה, לרבות:
-
כתובות מקור ויעד
-
תכולת ההובלה (סוג וכמות הפריטים)
-
מועד ההובלה המבוקש
-
תנאי גישה מיוחדים (קומה, מעלית, מדרגות, חניה)
-
שירותים נוספים נדרשים (אריזה, פירוק והרכבה, מנוף וכדומה)
3.2 התחייבויות הלקוח
הלקוח מתחייב למסור לחברה פרטים מלאים ומדויקים לגבי המטען והתנאים בהם תתבצע ההובלה. מסירת פרטים חלקיים או לא מדויקים עלולה לגרום לעיכובים, תוספות מחיר או אף לביטול ההובלה.
הלקוח מתחייב להיות נוכח או לדאוג לנציג מטעמו שיהיה נוכח בכתובות המקור והיעד בשעות שנקבעו לביצוע ההובלה, כדי לאפשר את ביצועה.
4. תנאי תשלום ומחירים
4.1 מחירון
מחירי ההובלה משתנים בהתאם לגודל הדירה, כמות המטען, המרחק בין נקודת המוצא ליעד, תנאי הגישה, הצורך בשירותים נוספים וגורמים נוספים. המחירים המפורטים באתר החברה הם מחירים משוערים בלבד ואינם מהווים התחייבות מצד החברה.
להלן טווח מחירים משוער להובלת דירות (לא כולל שירותים נוספים):
-
דירת חדר / סטודיו: 750-1,050 ש"ח
-
דירת 2 חדרים: 1,100-1,600 ש"ח
-
דירת 3 חדרים: 1,950-2,950 ש"ח
-
דירת 4 חדרים: 2,300-3,400 ש"ח
-
דירת 5 חדרים: 3,150-4,450 ש"ח
-
דירת 6 חדרים: 3,600-5,100 ש"ח
-
בית פרטי (וילה): 3,800-5,500 ש"ח
4.2 הצעת מחיר
לאחר קבלת פרטי ההובלה, תספק החברה ללקוח הצעת מחיר. הצעת המחיר תהיה תקפה למשך 7 ימים ממועד מסירתה, אלא אם צוין אחרת בהצעה עצמה.
4.3 תנאי תשלום
תנאי התשלום הם כדלקמן:
-
מקדמה בסך 20% מערך ההובלה תשולם בעת אישור הזמנת השירות
-
יתרת התשלום תשולם עם סיום ההובלה, לפני פריקת המטען ביעד הסופי
-
אמצעי תשלום מקובלים: מזומן, כרטיס אשראי, העברה בנקאית או צ'ק (בכפוף לאישור)
4.4 תוספות מחיר
החברה רשאית לגבות תוספת מחיר במקרים הבאים:
-
אם בפועל נדרשת עבודה רבה יותר ממה שהוערך מראש
-
אם נתגלו קשיי גישה שלא דווחו מראש
-
אם נוספו פריטים להובלה שלא נכללו בהערכה המקורית
-
עבור המתנה ועיכובים שאינם באחריות החברה
-
עבור הובלה בשעות הלילה, סופי שבוע וחגים
5. אחריות החברה
5.1 ביצוע ההובלה
החברה מתחייבת לבצע את ההובלה במועד שנקבע, באמצעות צוות מקצועי ומיומן, ובאמצעות כלי רכב מתאימים ותקינים.
5.2 טיפול במטען
החברה תטפל במטען בזהירות הראויה, תוך שימוש באמצעי אריזה והגנה מתאימים לסוג המטען.
5.3 ביטוח
החברה מבטחת את המטען במסגרת פוליסת ביטוח מקיפה. גבול האחריות הבסיסי הוא עד 100,000 ש"ח להובלה כולה, ועד 20,000 ש"ח לפריט בודד, אלא אם נרכש ביטוח נוסף. הביטוח אינו מכסה פריטי ערך כגון תכשיטים, כסף מזומן, מסמכים ופריטי אספנות, אלא אם סוכם אחרת מראש ובכתב.
5.4 מגבלות אחריות
החברה לא תהיה אחראית לנזקים הנגרמים בנסיבות הבאות:
-
נזק שנגרם עקב אריזה לקויה שבוצעה על ידי הלקוח
-
נזק לפריטים שבירים או עדינים במיוחד, אלא אם נארזו על ידי החברה
-
נזק הנובע מפגמים מובנים במטען
-
נזק שנגרם עקב תנאי מזג אוויר קיצוניים
-
נזקים עקיפים או תוצאתיים כגון אובדן הכנסה, מידע או זמן
-
נזק שלא דווח במעמד ההובלה או תוך 24 שעות מסיומה
6. אחריות הלקוח
6.1 הכנת המטען להובלה
באחריות הלקוח להכין את המטען להובלה טרם הגעת צוות ההובלה, אלא אם הוזמנו שירותי אריזה. ההכנה כוללת:
-
פינוי חפצים קטנים ושבירים
-
ריקון ארונות ומגירות
-
ניתוק מכשירי חשמל ואלקטרוניקה
-
הסרת תמונות ופריטים תלויים מקירות
6.2 פריטים יקרי ערך
הלקוח מתחייב לא לכלול בהובלה פריטים יקרי ערך כגון תכשיטים, כסף מזומן, מסמכים אישיים, פריטי אספנות יקרים וכדומה, אלא אם הודיע על כך מראש לחברה וקיבל את אישורה בכתב.
6.3 חומרים מסוכנים
הלקוח מתחייב לא לכלול בהובלה חומרים מסוכנים, דליקים, נפיצים, רעילים או אסורים לפי כל דין.
6.4 הבטחת גישה
הלקוח מתחייב להבטיח גישה נוחה ובטוחה למקום ההעמסה והפריקה, כולל:
-
חניה קרובה למקום ההעמסה והפריקה
-
הודעה מראש על מדרגות, מעברים צרים או מכשולים אחרים
-
קבלת אישורים נדרשים מהרשויות המקומיות במקרה של הצבת משאית במקום אסור לחניה
7. ביטול הזמנה
7.1 ביטול על ידי הלקוח
הלקוח רשאי לבטל את הזמנת ההובלה בכפוף לתנאים הבאים:
-
ביטול עד 48 שעות לפני מועד ההובלה – ללא חיוב
-
ביטול בין 24-48 שעות לפני מועד ההובלה – חיוב של 25% מסכום ההזמנה
-
ביטול פחות מ-24 שעות לפני מועד ההובלה – חיוב של 50% מסכום ההזמנה
-
אי-הופעה ללא הודעה מוקדמת – חיוב מלא של סכום ההזמנה
7.2 ביטול על ידי החברה
החברה רשאית לבטל את ההובלה בנסיבות הבאות:
-
כוח עליון (מלחמה, שביתה, תנאי מזג אוויר קיצוניים וכדומה)
-
אי עמידה של הלקוח בתנאי התשלום המוסכמים
-
גילוי מידע שגוי או חלקי שנמסר על ידי הלקוח, אשר מונע את ביצוע ההובלה כמתוכנן
בכל מקרה של ביטול על ידי החברה, למעט במקרה של מסירת מידע שגוי על ידי הלקוח, יוחזרו ללקוח כל הסכומים ששילם על חשבון ההובלה.
8. פרטיות ומידע אישי
8.1 איסוף ושימוש במידע
החברה אוספת ומעבדת מידע אישי של לקוחותיה לצורך מתן השירות, ניהול הקשר עם הלקוח, שיפור השירות והתאמתו לצרכי הלקוח. המידע נאסף במהלך יצירת הקשר עם החברה והזמנת השירות.
8.2 שמירת סודיות
החברה מתחייבת לשמור על סודיות המידע של לקוחותיה ולא למסור מידע אישי לצד שלישי, למעט במקרים הבאים:
-
כאשר הדבר נדרש לצורך ביצוע השירות (כגון העברת פרטים לחברת ביטוח)
-
כאשר הדבר נדרש על פי חוק או צו של רשות מוסמכת
-
בהסכמת הלקוח
8.3 הסרה ממאגר המידע
הלקוח רשאי לבקש בכל עת את הסרת פרטיו ממאגר המידע של החברה, באמצעות פנייה בכתב למשרדי החברה.
9. יישוב סכסוכים
9.1 דרכי התקשרות וטיפול בתלונות
בכל מקרה של בעיה, שאלה או תלונה, ניתן לפנות לחברה באחת הדרכים הבאות:
-
טלפון: 053-6110890
-
דוא"ל: [email protected]
החברה מתחייבת להשיב לפניות בתוך 3 ימי עסקים מיום קבלתן.
9.2 פתרון מחלוקות
בכל מקרה של מחלוקת, יפעלו הצדדים לפתרון בדרכי נועם. לא הגיעו הצדדים להסכמה, תועבר המחלוקת לבוררות מוסכמת או לבית משפט מוסמך במחוז תל אביב.
10. תנאים כלליים
10.1 שינויים בתקנון
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי. השינויים ייכנסו לתוקף מיד עם פרסומם באתר החברה. הזמנות שאושרו טרם השינוי יכובדו לפי התנאים שהיו בתוקף בעת אישור ההזמנה.
10.2 ביטוח מקצועי ורישיונות
החברה מחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים הנדרשים לביצוע הובלות על פי חוק, לרבות רישיון מוביל תקף. כמו כן, החברה מבוטחת בביטוח אחריות מקצועית וביטוח צד ג'.
10.3 חוק ושיפוט
על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הנוגע לתקנון זה ולשירותים המוצעים על ידי החברה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.
10.4 שונות
אי אכיפה של החברה על הוראה מהוראות תקנון זה, לא תיחשב כוויתור על זכויותיה. אם ייקבע כי סעיף כלשהו בתקנון זה אינו חוקי, בטל או בלתי אכיף מסיבה כלשהי, הסעיף יופרד מהתקנון והדבר לא יפגע בתוקפם ובאכיפתם של שאר סעיפי התקנון.
11. סיכום
חברת "הובלות מיכאל ובוריס" מחויבת להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ובטוח. החברה, עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההובלות, שמה דגש על איכות השירות, אמינות ושביעות רצון הלקוח. אנו מודים לך על בחירתך בשירותינו ועומדים לרשותך בכל שאלה או בקשה.