תפריט

הובלת משרדים במרכז

  • מחירי הובלת משרדים: המחירים נעים בין 2,000-15,000 ש"ח, תלוי בגודל המשרד, המרחק, הקומה ותנאי הגישה.

    שירותים נלווים: פירוק והרכבת ריהוט, אריזת ציוד מקצועית, העברת מחשבים וציוד אלקטרוני, העברת כספות וציוד כבד.

    ביטוח ואחריות: יש לוודא שחברת ההובלה מחזיקה בביטוח מתאים למקרה של נזקים, כולל נזקים לצד שלישי.

    תכנון מוקדם: חשוב לתאם ביקור מקדים לבדיקת תנאי הגישה, המעליות וסוגי הציוד המיוחד להובלה.

    אריזה מקצועית: מפחיתה סיכוני נזק לציוד משרדי יקר ורגיש, ומאפשרת התארגנות מהירה יותר במשרד החדש.

    חשיבות הצעת מחיר מפורטת: יש לוודא שהצעת המחיר כוללת את כל הפרטים והשירותים כדי להימנע מהפתעות ותוספות תשלום.

    המלצות: כדאי לבדוק המלצות לעומק ולוודא שמדובר בחברה עם ניסיון ספציפי בהובלות משרדים ולא רק דירות.

     

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית.

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

הובלות משרדים במרכז

שגשוג כלכלי זה אומר גם הרבה מאוד שטחי מסחר ושטחים שמיועדים לעסקים ולמשרדים שונים במקומות מוגדרים מראש כאזורי מסחר ומשרדים. היתרון הגדול של זה הוא התשתיות הנוחות שיכולות להועיל במקרה של הובלות משרדים במרכז, כאשר יש לא מעט ציוד ומיכון משרדי כבדים שרוצים להעביר ממקום למקום. המקומות שבהם מוצאים משרדים כאלה במרכזי הערים הם בדרך כלל בניינים ישנים שלא בכולם מותקנות מעליות שמתאימות לכך ולכן ככל שאנחנו מתקדמים בזמן ובבנייה המודרנית, כך גם גוברת ההבנה לכך שיותר פשוט לעבור לבנייני משרדים שבהם גם נוח יותר לעבוד. זה מתחיל בתכנון נכון של שטחי עבודה וזה מסתיים בכך שגם תחזוקה ופונקציות שונות שקשורות למשרדים יכולות להיעשות יותר בקלות כאשר הן בבניין נוח יותר. זה אומר בהחלט גם שקל לפנות ולהעמיס, לפרוק ולהעלות מטענים שונים וגם את המשרד שעובר לעבוד משם.

מחירון הובלת משרדים במרכז

השירות תיאור מחיר (₪)
הובלת משרד זעיר עד 25 מ"ר, כולל ציוד בסיסי 1,800-2,500
הובלת משרד קטן 25-50 מ"ר, 1-3 עובדים 2,500-3,500
הובלת משרד בינוני 50-100 מ"ר, 4-8 עובדים 3,500-5,000
הובלת משרד גדול 100-200 מ"ר, 9-15 עובדים 5,000-8,000
הובלת משרד גדול במיוחד מעל 200 מ"ר, 16+ עובדים 8,000-12,000
פירוק והרכבת ריהוט משרדי עמדות עבודה, שולחנות, כיסאות 120-200 לעמדה
פירוק והרכבת מחיצות מחיר למ"ר 80-150
אריזת ציוד משרדי אספקת קרטונים וחומרי אריזה 1,200-2,500
העברת ציוד IT מחשבים, שרתים, מדפסות 1,500-3,000
העברת ארכיון מחיר ל-10 ארגזי ארכיב 800-1,200
העברת כספות עד 200 ק"ג 1,000-1,800
העברת כספות כבדות מעל 200 ק"ג 1,800-3,500
הובלת חומרים רגישים תיקים, מסמכים וחומרים חשובים 500-1,500
אחסון זמני מחיר לחודש, עד 20 מ"ק 1,000-2,000
תוספת קומות לכל קומה ללא מעלית 300-500
תוספת מרחק לכל 15 ק"מ מעל 25 ק"מ ראשונים 200-350
תוספת חניה מרוחקת מרחק הליכה מעל 30 מטר מהרכב לבניין 300-500
תוספת זמן המתנה לכל שעת המתנה 250-400
תוספת שעות נוספות לכל שעה מעבר ל-8 שעות עבודה 300-450
תוספת ימי שישי וערבי חג תוספת להובלות בימי שישי וערבי חג 500-1,000
תוספת שבתות וחגים תוספת להובלות בשבתות וחגים 1,000-2,000
תוספת דחיפות הובלה בהתראה של פחות מ-72 שעות 800-1,500
שירותי ניקיון ניקיון המשרד הישן או החדש 40-60 למ"ר
תכנון לוגיסטי תכנון מפורט של ההובלה, סיור מקדים, והכנת תוכנית 800-1,500
שירותי פינוי והשמדה פינוי ציוד ישן או מיותר 600-1,200

הערות:

  • המחירים כוללים מע"מ
  • המחירים תקפים לאזור המרכז (תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, פתח תקווה, חולון, בת ים, ראשון לציון)
  • ניתן לקבל הצעת מחיר מדויקת לאחר סיור במשרד
  • שירות זמין 7 ימים בשבוע בתיאום מראש
  • ביטוח מקצועי להובלות משרדיות כלול במחיר
  • אפשרות להובלה בשלבים למעבר הדרגתי
  • המחירים כוללים צוות של 2-4 סבלים בהתאם לגודל המשרד
מחשבון מחירי הובלת משרדים

מחשבון מחירי הובלת משרדים

מחירון מעודכן - מרץ 2025

חדר אחד (עד 20 מ"ר)
2 חדרים (עד 50 מ"ר)
3 חדרים (עד 80 מ"ר)
4 חדרים (עד 120 מ"ר)
קומת קרקע / עם מעלית
קומה 1 ללא מעלית
קומה 2 ללא מעלית
קומה 3+ ללא מעלית
עד 10 ק"מ
11-30 ק"מ
31-50 ק"מ
51-80 ק"מ
שירותים נלווים
מרכז הארץ
ירושלים והסביבה
צפון
דרום
2 סבלים
3 סבלים
4 סבלים ומעלה

הערכת מחיר להובלת המשרד שלך

כולל מע"מ

פירוט העלויות:

סה"כ:

* המחירים מבוססים על סקר שוק מרץ 2025

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

* מומלץ לקבל הצעות מחיר ממספר חברות לפני בחירת ספק

* מחיר סופי ייקבע לאחר סיור במשרד וקבלת פרטים מדויקים

תמחור נוח יותר של העברת משרד בבניין רב קומות

אלא אם כן מדובר בציוד מיוחד, רוב הציוד שמובילים בזמן העברת משרדים במרכז יכול למצוא את המקום המתאים במעלית מטענים שיש בבנייני משרדים גבוהים ומודרניים. לכן, התמחור ייעשה בהתאם והוא יהיה הרבה יותר קל מאשר בניינים שבהם אין תשתית מתאימה להוביל מטענים ותכולת משרד. מלבד רהיטים שמיועדים בדרך כלל לאורחים וללקוחות, לעובדים ולמי שמשתמש במשרד, אין בדרך כלל ציוד מאוד כבד כמו מקררים תעשייתיים, ואם יש זה נדיר מאוד. לכן, נדיר שגם משתמשים במנופים על מנת להעביר את התכולה מהמשרדים האלה ואפשר להוריד אותם בנוחות רבה במעלית, גם אם זה לוקח זמן רב. התמחור הוא בהתאם, במיוחד אם אתם עושים מיון וסינון של ציוד ואמצעים שונים ולא לוקחים אתכם את כל הריהוט הישן.

הובלות של משרד ארוז נכון

רוב האנשים שעוברים משרד ואחראים לאריזה יעדיפו אריזה מקצועית אם הם מסודרים ולא חוששים לאבד שום דבר. מטבע הדברים, יש לא פעם ניירת רבה, ציוד וקלסרים ועוד חפצים וארגזי תעודות ומסמכים שמצטברים בארכיון של כל משרד. ההמלצה הגורפת של חברת הובלות מיכאל ובוריס היא לתת לאורזים המקצועיים של חברת הובלת משרדים במרכז לעשות את האריזה בצורה יעילה ומהירה יותר מכם. אמנם, החשש של מי שאורז משרד כזה לבד הוא לא למצוא אחר כך שום דבר ולכן חשוב לתת למי שאורז את ההנחיה לסמן כל ארגז. סימונים מדויקים של ארגזים עוזרים לכם אחר כך למצוא אותם בקלות כשעוברים למשרד. האריזה המקצועית גם חוסכת אחר כך מספר ארגזים כי הם מצומצמים יותר וגם משום שהם אורזים בצורה בטוחה מבלי שהציוד והתכולה ייפגעו או ייסדקו ויישברו בדרך למשרד החדש.

מתי כדאי לעבור משרד?

לכל עסק יש את הזמן הנכון שלו מתי לעבור משרד ומתי זה נוח יותר להזמין הובלת משרדים במרכז. התמחור הוא בדרך כלל כזה שההובלות היקרות ביותר הן בעונות הבוערות של העברות פרטיות ועם תום שנת הלימודים. אבל מתברר שזה גם זמן נוח ביותר להעברת המשרד משום שעובדים רבים מנצלים את הקיץ לצאת לחופשה, וכך אפשר להשבית את המשרד לכמה ימים או שבועות כדי לבצע את ההובלה של המשרד. בדרך כלל משאירים כמה עובדים שממונים על הפיקוח על ההובלה ואת כל השאר עושים המובילים שמטפלים בתכולה בצורה מקצועית.

הובלה נוחה עם מובילים מקצועיים

הובלת משרד במרכז נוחה יותר כשעובדים עם מובילים מקצועיים שמכירים את העבודה והם זמינים לכם לכל שאלה. מומלץ לבקש הצעת מחיר מפורטת מכל חברות הובלה במרכז משרדים לפי התכולה שלהם. אם אתם עובדים במשרד מלא ריהוט רגיש ומיוחד, יש לוודא שמטפלים בו נכון על מנת שלא יינזק בזמן ההובלה. לשם כך גם חשוב מאוד לבקש לראות את הביטוח והאחריות של חברת ההובלה. בדרך כלל, המובילים מבוטחים עד סכום מסוים ולכן אם צריך לבטח את יתרת הסכום כי יש לכם מיכון משרדי ומחשוב מאוד יקר, יש לתאם זאת מראש ולוודא שאתם מכוסים על כל מקרה של תאונה או בעיה. בצורה כזאת אפשר להבטיח שההעברה תיעשה בצורה מקצועית, בטוחה ויעילה. כמו כן, חשוב לוודא שכל הצעת מחיר תכלול את כל הסעיפים החשובים, וזה כולל לפעמים פירוק רהיטים לפי דרישה.

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו