הובלות מיכאל ובוריס

הובלות מיכאל ובוריס

הובלות מיכאל ובוריס

לקבלת הצעת מחיר להובלה

במחיר משתלם

או השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות כדי להוזיל את מחיר ההובלה

לקוחות ממליצים

0
שנות ניסיון
0
הצעות שניתנו
0
לקוחות מרוצים

מפרגנים לנו

השירותים שלנו

איך לבחור מוביל זול ומומלץ?

הגיע הרגע וסוף סוף קניתם דירה, מה עושים מכאן? הולכים לאיבוד בין כל המשימות? לא מבינים איך אפשר להעביר את כל הדירה? אנחנו כאן בשבילכם כדי לספק לכם מעבר דירה בטוח ונקי מטעויות, כי שהמקצוענים שלנו מעבירים את הרהיטים שלכם, אתם יכולים להיות רגועים. לא רק ההובלה עצמה הופכת אותנו לבחירה הטובה ביותר עבורכם אלא הליווי והייעוץ לאורך כל הדרך כולל טיפים חשובים להתאקלמות קלה ולמעבר פשוט שהם חלק חשוב מהשירות שלנו, כי כשאתם בוחרים בנו, אתם הופכים להיות חלק מהמשפחה.

שנים רבות של נסיון

מדברות בעד עצמן

שנים רבות של נסיון מדברות בעד עצמן

אחרי 20 שנות ניסיון אתם יכולים להיות בטוחים שכבר ראינו הכול והדירה שלכם תעבור בשלמותה בלי כל פגע. אנו מבינים לליבכם ומבינים את דאגותיכם וזה מה שהופך אותנו להחברת ההובלות הטובה ביותר  והסביבה. אם אתם מחפשים חברת הובלות באזור, התמזל מזלכם כי אנחנו כאן תמיד לשירותכם.

מה כוללים שירותי

ההובלות שלנו ?

מה כוללים שירותי ההובלות שלנו?

כל סוגי ההובלות מדירות סטודיו ועד וילות ענק, מהובלת עסקים ועד הובלת משרדים. כל לקוח מקבל את ההובלה הכי נוחה בשבילו בתנאים המושלמים להובלה בטוחה ומקצועית. הובלות מקצועיות שכוללות את כל השירותים שיהפכו את חווית המעבר לחיובית, פשוטה ונוחה לכל לקוח מסטודנטים צעירים ועד לקוחות ותיקים. שירותי אריזה מקצועיים מטעמנו יסירו מכם את כל הדאגות במרדף אחרי קרטונים וחומרי אריזה שהם חלק עיקרי מהבטיחות בהובלה. אתם בוודאי לא רוצים למצוא את עצמכם באמצע הלילה אחרי יום עמוס שבו עברתם דירה, מרכיבים את כל הרהיטים שלכם. אנחנו נדאג שזה לא יקרה ושירותי פירוק והרכבה של רהיטים גדולים וקטנים הם חלק אינטגרלי משירותי ההובלות שלנו. אנו מתאימים את עצמנו לצרכים המשתנים של העידן הנוכחי וכיום רוב הדירות מתנשאות לגובה רב בבניינים רבי קומות שהופכים את ההובלה הישנה לבלתי אפשרית. שירותי הובלות מנוף יפתרו את הבעיה ויצליחו להעלות את הרהיטים הכבדים, המורכבים והשברירים ביותר בזמן מינימלי ובבטיחות מקסימלית. צריכים להעביר בדחיפות ספה שראיתם בפייסבוק ? הובלות קטנות מצדנו יהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים במחירים הכי משתלמים שיש.

ביטוח ואחריות על כל הובלה

לדעת שאתם בידיים טובות -

לדעת שאתם בידיים טובות - ביטוח ואחריות על כל הובלה

אף אחד לא אוהב להעניק את האחריות כולה לחברה חיצונית שהכרנו לא מזמן ואנו מבינים את הדאגה מספר אחת של הלקוחות שלנו: מה יקרה אם פריט מסוים ייפגע. אם חפץ נשרט, נשבר, נהרס, התעקם או נפגם בכל צורה שהיא, אנו לוקחים אחריות מלאה מה שמראה לכם עד כמה אמין השירות שאנו מציעים לכל לקוח, עסקי או פרטי. מגוון רחב של לקוחות כבר הבינו שהובלות עושים רק איתנו. בפעם הבאה שאתם עוברים דירה או צריכים להעביר חפץ כלשהו, תדעו שיש לכם על מי לסמוך! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם לבירורים נוספים, שאלות והצעות מחיר.

כמה עולה הובלה?

מחיר ההובלה מושפע ממספר משתנים ונקבעים לכל לקוח בהסתמך על: כמות, גודל ומשקל התכולה, מספר המובילים שידרשו ומורכבות ההובלה, מרחק ההובלה, תאריך ההובלה ושימוש בשרותים נלווים נוספים. לקבלת הצעה מפורטת חייגו 053-611-0890.

כמה עולה הובלה מאיקאה?

כשמדובר בהובלת רהיטים מאיקאה מחיר ההובלה תלוי בסניף ממנו מתבצעת ההובלה, יעד ההובלה, כמות הפרטים שנדרשים להובלה ומורכבות ההובלה. לקבלת הצעה מפורטת חייגו 053-611-0890.

מהם אזורי השירות בהם אתם מספקים שירותי הובלה?

אנחנו מספקים שירותי הובלה בכל רחבי הארץ. לקבלת הצעה מפורטת חייגו 053-611-0890.

איך לחסוך בעלויות של הובלת דירה?

כשאנחנו מנסים להוזיל את המחירים, אין מדובר על התמקחות עם בעל המקצוע, אלא על שיתוף פעולה. חשוב לנו לשים לב לכמות החדרים בבית, חשוב לנו לראות שהציוד ארוז כראוי, ומוכן מראש, וחשוב שננסה להקל עד כמה שאפשר על המובילים, במידה ואנחנו רוצים לשלם פחות.

לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו