הובלות מיכאל ובוריס

הובלות מיכאל ובוריס

משאית הובלות

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

pexels-artem-podrez-5025633

משאית הובלות

השאירו את מספר הטלפון שלכם

ונחזור אליכם תוך מספר דקות עם הצעה אטרקטיבית

משאית הובלות

משאית הובלות

לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות, חייגו כבר עכשיו :

053-611-0890

להובלה דחופה מהיום להיום או מהיום למחר כתבו לנו בוואטסאפ  whatsappעל ידי לחיצה עלהקישור הזה

 הזמנת מוביל כולל ביטוח אחריות אריזה ועטיפה של המוצרים

מענה בוואטסאפ 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, על תתבישו לכתוב בכל שעה

 משאית להשכרה עם נהג – משאית הובלות עם נהג או בלעדייו

החיים המודרניים, מאופיינים במעברים, לא כמו לפני הרבה שנים כאשר האנשים היו חיים באותה העיר או היישוב במשך כל חייהם. היום אנשים עוברים דירות ובתים בגלל עבודה חדשה בעיר אחרת וסיבות נוספות כגון שיפור דיור. העתקת מקום מגורים, מצריכה משאית הובלות, חברות הובלות הן אבן היסוד במעבר זה, כאשר כל משפחה זקוקה לה בעת המעבר.  יש לברר  לגבי משאית להובלות  אם תתאים לגודל התכולה, כך שתוכלו להיות בטוחים, כי בהובלה אחת תוכלו לסיים את מעבר הדירה בשלום. קיימים כמה סוגי הובלות, למשל,הובלה משאית מטען, כאשר יש להוביל מטען של משפחה שעוברת לחו»ל ויש להוביל את תכולת הבית הנחוצה למשפחה באמצעות הובלה ימית..  יש לדעת, כי אין הובלה דומה אחת למשנה. ישנם מוצרים חשמליים  וגדולים כגון מקרר, דורשים הובלה משאית עם רמפה, זו הסיבה כי חברת ההובלות תצטרך להגיע על מנת לדייק ברכב השינוע, בכמות הצוות שהיא צריכה להביא איתה ביום הובלה ועוד.

משאית הובלות להובלה עצמית או המשתנים הקובעים ברכב השינוע למעבר דירה או משרד

 לא  רק אנשים עוברים דירות, כי אם גם במגזר העסקי משתמשים הרבה בשירותי הובלות ושינוע נכון.  לדוגמא מעבר למשרדים , מעבר למפעלים, אשר דורשים הובלת משאיות עם רמפה, כאשר יש להרים דבר כבד מתוך המשאית. גם הובלות של חנויות המוכרות רהיטים ומוצרי חשמל, דרושות להתבצע באמצעות הובלה משאית מחיר, כאשר הוא נקע מראש בין החנות והלקוחות המזמינים את המוצרים שהם רכשו באמצעות חנות זו. הובלה של רכישות חדשות, נעשית ע»י המוכר ופריטים קטנים עד בינוניים, מובלים באמצעות מתקינים או שליחים. אם מדובר על הוטבלת פריטים קטנים, משאית עם במת הרמה תהיה אידיאלית  עבורכם. מומלץ, לא להקל ראש בפרטי המשאית אשר מגיעה להובלה, יש לבדוק מראש, אם מדובר ברכב שינוע להובלה, כמו משאית קטנה להובלות קטנות, או משאית גדולה יותר וזאת בהתאם לציוד אשר ברצונכם להעביר. לעיתים, תספיק הובלות משאית קטנה אשר תספיק להובלה שלכם. יש לציין, כי אין צורך לשירותיה של משאית גדולה להובלה ותוכלו לשאת בהוצאות החברה שמגיעה אליכם לצורך הובלה זו.

YouTube video

משאית הובלות לפי שעה או צעד נכון בהובלה בטוחה

 על מנת שהחפתים שלכם יגיעו למקומם בשלום, יש להתחיל בצעד נבון של הובלה נכונה , באמצעות חברת הובלות וותיקה שיש לה את המשאיות ורכבי השינוע המשוכללים ביותר. הובלות דירה משאית בגדלים שונים, תתאים לזוגות צעירים ומשפחות עם ילדים, כאשר הם מעוניינים לעבור לדירתם החדשה. יש לדאוג, כי חברות הובלות משאית, יגיעו בזמן, בכדי שכול התנהלות ההובלה תהיה בזמן, באמצעות צוות מיומן וללא עיכובים מיותרים. יש כאלה שיש להם מעט תכולה כגון סטודנטים, אשר יעדיפו משאית הובלות עם נהג להובלה עצמית, אם מדובר בחפצים שקל להעמיס והם אינם יקרים, ניתן בהחלט לבצע בחירה זו. האפשרות השנייה היא להזמין הובלות דירה במשאית באמצעות חברת הובלות, אשר יכולה לדאוג לסידורים נחוצים לכם, כגון שירותי אריזה, פירוק רהיטים ומשאית הובלות עם מנוף אם יש צורך בהעברת רהיט או פסנתר גדולים. שאלו כמה עולה להשכיר משאית בגודל הרצוי ורק אז תהיו בטוחים יותר.

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס
משאית הובלות
moving truck

 משאית הובלה להשכרה או משאית הובלות ליום

 היום, כבר ניתן לשכור רכבים לשינוע באמצעות חברות  אשר מאפשרות משאית הובלות לחודש להובלה, אם להעברת דירה או משרד.. תוכלו לחסוך וליהנות ממחיר אטרקטיבי זה, כאשר תשוו בין החברות השונות, לגבי השכרת רכב להובלה עצמית מחיר. יש לפנות לפחות לשלוש חברות על מנת לקבל הצעת מחיר ניתן להשכיר את רכב השינוע להובלה למספר שעות, ליום או אפילו למשך יומיים. אתם אלה שתחליטו לכמה זמן נדרשת לכם המשאית או הובלה משאית עם רמפה. כדאי לברר לגבי משאית הובלות קטנה מחיר, כך שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לכם. יש לקחת מרחב ביטחון, כך שלא תהיו לחוצים, היות ואין לכם ידע וניסיון מקצועי בתחום ההובלה. ברור  כי הובלה במשאית קטנה, יהיה קל יותר עבורכם, מאשר משאית הובלות הובלה כאשר מדובר בתכולה רבה יותר. יש לדעת, כי הובלות משאית עם רמפה, יהיה צעד נכון, עבור מי שיש לו כאמור הובלה קטנה והוא אינו  מעוניין להשקיע אלפי שקלים על הובלה, באמצעות מובילים מקצועיים.

להשכיר משאית הובלות או חברת הובלות?

מצד אחד, משאית הובלות להובלה עצמית מחיר יכולה להיות פתרון, אך אם מדובר על פריטים שיש להעביר באופן מקצועי, משאית הובלות קטנה להובלה לא יסייע לכם הרבה ותצטרכו לפנות רק אל חברת הובלות מוכרת שיש לה אחריות, מקצועיות וביטוח מתאים. על מנת שלא תיכנסו למצבים שאינכם מכירים לא תהיה לכם ברירה אחרת, כי אם להיעזר באנשי מקצוע מתאימים.  יש לדעת את מידות משאית הובלה אם היא תתאים להובלה הספציפית של כל אחד מכם. לעיתים, משאית הובלות קטנה או משאית הובלות פתוחה יכולות להספיק למטרה זו, אך מומלץ, כי תבדקו טוב את גודל התכולה , או שתצטרכו כמה נגלות עד שתעבירו את כל התכולה לדירתכם או למשרדכם החדש.  לפני שתחשבו על הובלה עצמית מומלץ לבדוק היטב את הפרטים הללו.

YouTube video

משאית הובלות השוואת מחירים – משאית הובלות לפי שעה או על פי מה יודעים מה העלות של משאית להובלה

 ישנם מדדים שונים ומחירים לגבי כמה עולה להשכיר משאית ליום  סקר שוק מהיר ברשת, יקנה לכם את המידע היעיל והנכון. כדאי כי תתעניינו במקביל לגבי שירותי הובלה משאית. יש לדעת את גודלה של המשאית, זמן ההשכרה או להשוות כמובן מול חברת הובלה, כמה יעלו לכם הובלות משאית קטנה. אם יש לכם להעביר רק קרטונים, בררו לגבי משאית קטנה להובלות קטנות, ומדדו את רוחב המשאית או הטנדר כך שאולי תוך שעה שעתיים תוכלו לסיים עם ההובלה. מומלץ לא לחסוך במקום ולמצוא משאית של הובלות  אשר תתאים לכם , אך מצד שני, לא כדאי  למצוא  משאית להשכרה ליום אחד שתהיה גדולה מדי ואז תשלמו סתם יותר כסף. השוו , בין עלות הובלה במשאית, לפני שתחליטו באילו משתי האופציות תבחרו. אם החלטתם לבחור חברת הובלות היות ומדובר על אחריות שאינכם מעוניינים לשאת בתוצאותיה, מומלץ למצוא חברת הובלות מוכרת שעובדת בפריסה ארצית כמו חברת הובלות מיכאל ובוריס אשר קיימת שנים והיא בעלת צי רכבי שינוע לכל סוגי ההובלות. החברה מציעה שירותי מענה ללקוחותיה 24 שעות ביממה ומציעה שירות גם בשבת. הצוות של החברה מיומן וכולל סבלים, נגר שמפרק ומרכיב רהיטים ועוד. ניתן למצוא את כל שירותי ההובלה הכוללים גם משאית הובלות מנוף בעת הצורך וגם משאית הובלות קירור בעת הצורך. לחברה אחריות וביטוח על התכולה.

התקשרו כבר עכשיו לטלפון או מלאו את הפרטים בטופס

לפני שאתם יוצאים מהאתר

השאירו את הטלפון שלכם

ואנחנו נוזיל לכם כל הצעת מחיר

התקשרו עכשיו